Jak využívat předprodeje a předplatné?

12.12.2019
jak fungují předprodeje
jak fungují předprodeje

Předprodeje a předplatné jsou mocnou zbraní v době kdy není možné služby nabízet přímo nebo pokud máme produkt nebo službu, která se pravidelně opakuje. Například předprodeje hudebních akcí, divadla nebo třeba i knih a samozřejmě spousty dalších služeb i produktů.

Předprodej je dobrý marketingový nástroj jak získat zákazníky ještě před uskutečněním služby nebo dodáním produktu. Ve většině případů je cena za službu nebo produkt v předprodeji výrazně nižší a to je i lákadlo na nové klienty nebo zákazníky.

V době kdy není možné nabízet služby (karanténa nebo jiné omezení) nabízejte svým klientům možnosti předprodeje. Pokud mají podnikatelé omezené možnosti nabízet své služby, tak právě předprodeje mohou částečně udržet živnostníky nad vodou.

Komunikujte se svými zákazníky přes sociální sítě, email nebo telefonicky. Pokud máte stálé klienty, kteří k vám díky výjimečnému stavu nemohou docházet na určité služby, oslovte je právě s možností předprodeje služeb na pozdější termíny. Nabídněte jim v předprodeji slevu a nebo nějaký bonus navíc ke službě, abyste získali jejich pozornost. Třeba voucher nebo jiný poukaz.

Důležité je jim správně vysvětlit, že jim díky předprodeji výrazně pomohou vyřešit finanční situaci, která nevznikla vaší chybou, ale díky omezení pohybu a následné karanténě. Můžete také využít času a vytvořit nějaké soutěže pro všechny fanoušky nebo třeba jen pro nové předplatitele služeb. Další možnost jak získávat klienty díky předprodeji je ho časově omezit. Například: pro nové předprodeje do konce měsíce, nabídnete druhou službu navíc zdarma nebo třeba pro nové předprodeje sleva 20% atd...

Jde vytvořit opravdu hodně různých modelů předprodejů a předplatných. Pokud si nevíte rady, můžete mi napsat a já vám poradím.

Na závěr chci jen říci nespoléhejte se na stát, vezměte rozum do hrsti a začněte využívat všechny možné způsoby jak již nyní opět přilákat nové i staronové zákazníky. Nemusí jít jen o předprodeje a předplatné.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...