Jaký by měl být moderní marketingový manažer? 2/2

V minulém díle jsme si řekli o hard skills moderního marketingového manažera a dneska si ukážeme soft skills, které by neměli úspěšnému marketingovému manažerovi chybět.
SOFT SKILLS
Tvořivost
Musí přinášet nové nápady a myšlenky pro běžné problémy a rozhodně nesmí podceňovat sílu psaného slova.
Vynalézavost
Využívá nejrůznější nástroje k nalezení nejpřesnějších dat a provádí sofistikované a propracované analýzy. Hledá řešení, které jiní nevidí.
Přizpůsobivost
Je schopen měnit plány bez váhání a čelit novým výzvám s rozhodností a odhodláním.
Spolupráce
Spolupracuje s různými odděleními na optimalizaci marketingových procesů a poskytuje ostatním kolegům marketingová data.
Vedení lidí (leadership)
Je schopný vést své kolegy, inspirovat je, motivovat a předávat své zkušenosti a inovace.
Audio verze článku
pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda