"Zkusíme reklamu."
"Začneme přidávat víc příspěvků."
"Konkurence je na TikToku, tak tam musíme být taky."
Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě

Rádi byste využívali sociální sítě naplno, ale dochází vám kreativita a nápady co vlastně dávat na svojí stránku na facebooku?
Mám pro vás top 20 zaručených příspěvků, které dělají ty největší firmy a manažeři sociálních sítí a opravdu fungují.
- před a po
- krátký video tip
- zábavné meme
- stylizovaný obrázek
- infografika
- vyřešení problému
- věděl jsi že?
- mohl bys?
- virální video
- soutěže
- sdílet vděčnost
- udělat anketu
- tohle nebo tamto
- vyplň prázdné místo
- zapojte státní svátek
- zábavný fakt
- chtěl bys raději
- inspirující citát
- trendy událost
- video oznámení
a mnoho dalších...
Tohle je jen pár vybraných ukázkových příspěvků jaké lze na sociální sítě dávat. Jsou to jen tipy, které je potřeba doplnit o kvalitní text, obrázek, gif nebo video.
Příspěvky si vytvořte dopředu a některé přidávejte pravidelně a některé mimořádně v určité dny. Více informací o sociálních sítích najdete v krátkých tipech a nebo v článcích tady na webu v menu blog.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Mnoho firem má pocit, že "marketing nějak běží".
Příspěvky se publikují, web existuje, reklama se občas zapne.
Přesto nepřibývají poptávky, zakázky ani nové spolupráce.
Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.






