Krátké články s podcasty pro posun vašeho podnikání

Každá firma někdy může zažívat horší či lepší období ve své historii. Firemní krize můžou ovlivňovat jak vnitřní tak vnější faktory. V těchto dnech to může být třeba zvýšená cena energií či nedostatek zaměstnanců. Podívejme se ovšem na pár pozitivních vlivů, které může krize přinést jako příležitost.

V následujících řádcích si řekneme body tvorby reklamy. Podrobnější popis tvorby reklamy pro vás budu připravovat v budoucnu v menu blog. Postup tvorby reklamy je vždy stejný a v této tutovce si řekneme konkrétní body, které vám pomohou snadno vytvořit vaši reklamu.

Základní marketingovou strategii, by měla mít každá firma nebo živnostník. Ukážeme si tři hlavní body, které nesmí chybět v této velmi jednoduché strategii marketingu.

Obchodní komunikace může být předem připravená taktika. Řekneme si jak můžete získat lepší výsledky pomocí jedné věty, která dává zákazníkovi pocit rozhodnutí.

Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.

Facebook se neustále "vylepšuje" nebo spíše mění a některé věci co fungovali před několika lety už nemusí platit dnes.