Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.
Rychlé tipy pro posun vašeho online podnikání před vaši konkurenci.
Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Facebook se neustále "vylepšuje" nebo spíše mění a některé věci co fungovali před několika lety už nemusí platit dnes.
Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.
Pro podporu prodeje je možné využívat významných událostí k propagaci nebo prodeji vašich produktů či služeb.
Dneska si řekneme pár zkratek v placené reklamě, se kterými se můžete setkat. Jde o ukázku několika příkladů, které se používají velmi často.
#36 Marketingový mix 4C
Tento marketingový mix se skládá ze čtyř částí začínající písmenem C a to konkrétně:
Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Tvorba virálních příspěvků na sociální sítě není nic jednoduchého a pokud nemáte dostatečné znalosti o tom jak jednotlivé sociální sítě fungují tak to může být dost těžké. Ale nemusí, občas nějaký příspěvek vyskočí jako virál z ničeho nic.
Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?
Pokud porovnáváte třeba dvě čísla nebo nějaké hodnoty o kolik je co lepší, případně levnější. Je důležité použít v prezentaci nejen čísla, ale také další grafický motiv, typu grafu nebo jiné.
Chcete podpořit váš byznys pomocí PPC reklamy, ale nevíte jaké je pro vás vhodnější? Řekneme si krátké porovnání.