Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#43 Co je Channel Neutral Planning?

Plánujete někdy nějaké kampaně? Nějaký projekt? Tak v tom vám channel neutral planning může velmi výrazně pomoci.
Jedná se prakticky o správný postup při plánování.
První je CÍL, kde si určíme otázky proč to budeme dělat, pro koho to budeme dělat a za jakým účelem.
Druhá část je STRATEGIE, kde si odpovíme na otázky jak to budeme dělat, za jak dlouho apod..
Třetí část je PROSTŘEDEK, kde si řekneme za kolik to bude, čím atd... U prostředků se jedná třeba jestli to bude placená reklama nebo to bude landing page, zkrátka čím splníme ten cíl.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...