Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#27 Co to je konverze a konverzní poměr?

Měření konverze a konverzního poměru vám ukáže jasné výsledky o tom, jaký je zájem od uživatelů. Co ale je vlastně tak konverze a konverzní poměr?
Konverze je ukazatel kolik lidí provedlo námi požadovanou akci například nákup na webu nebo třeba přihlášení k odběru novinek atd..
Konverzní poměr se vypočítá: počet konverzí / počet návštěvníků webu * 100
Výsledné procento může být různé, ale obecně se uvádí, pokud je pod 1% tak jde o velmi špatný výsledek.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...