Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#44 Jednoduchá přesvědčovací taktika.

Obchodní komunikace může být předem připravená taktika. Řekneme si jak můžete získat lepší výsledky pomocí jedné věty, která dává zákazníkovi pocit rozhodnutí.
Jak někoho přesvědčit, aby to nebyla cílená manipulace? Nechte rozhodnutí na zákazníkovi. Při komunikaci přidejte větu: Máte možnost volby. Budoucí zákazník pak získá pocit, že je pánem situace a sám rozhoduje.
Uvedeme si příklad. Pokud se koná veřejná sbírka, tak můžete normálně oslovit lidi a někdo přispěje a někdo ne, ovšem pokud použijete větu, ale máte možnost volby a nabídnete jiné možnosti jak podpořit, tak je velmi pravděpodobné, že budete mít lepší výsledky než při prvním případu.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...