TOP 20 cenových srovnávačů roku 2019 ZDARMA

Registrace do cenových srovnávačů je pro každý úspěšný eshop nedílnou součástí budování svojí propagace. Jak ovšem vybrat a kde najít ty správné katalogy? Není to zas tak jednoduché, spousta článků o srovnávačích je na internetu neaktuálních a zveřejněné domény katalogů již nefunkční, proto jsem pro vás připravil seznam TOP 20 aktuálních srovnávačů pro rok 2019.
Jako poslední a 21 jsme do pořadí dali server heureka.cz, který je bezpochyby největší a asi i nejlepší cenový srovnávač. Je možné, že najdete i další srovnávače, já vybral náhodně 20 různých, které jsou aktivní i v roce 2019.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.






