Správa facebook stránky

Sociální sítě jsou první linií vaší komunikace se zákazníky v moderním 21. století. Mohou být prodejním, publikačním nebo komunikačním nástrojem a výrazně vám pomáhají v budování vaší značky. 

Jaké sociální sítě spravujeme?

  • Facebook

Co vše vám ve správě sociálních sítí zajistíme?

  • založení a nastavení nových profilů
  • optimalizace stávajících profilů
  • pravidelná tvorba grafických a poutavých publikací
  • sdílení obsahu
  • budování komunity fanoušků
  • komunikace na firemních profilech
  • a další...

Jaké jsou výhody sociálních sítích.

  • budování komunity fanoušků a zákazníků
  • rychlé šíření a sdílení obsahu
  • efektivní a rychlé komunikativní kanály
  • budování brandu a dobrého jména značky
  • jde budovat komunitu i bez placené propagace
  • jde zacílit na konkrétní typy uživatelů
  • a další...

V ČR je na facebooku a instagramu více jak 7 milionů uživatelů, což je velký potenciál oslovit a budovat komunitu svých fanoušků a zákazníků. 

Ukázka mých příspěvků na Facebooku

Případová studie správa sociální sítě facebook pro klienta.

Pro klienta jsem začal spravovat facebook firemní stránku. Cíl spolupráce byl zvýšit zájem o produkty a rozhýbat facebook za pomocí organických dosahů, tedy bez placené reklamy. 

Začátek spolupráce: 11.8. 2020 až 2.2. 2021

  • Celkem: 57 příspěvků.
  • Celkové facebook dosahy: 121 254
  • Průměrně na jeden příspěvek: 2 127
  • Celková míra zaujetí: 4 836
  • Průměrně na jeden příspěvek: 84
  • Počet sledujících stránky na začátku spolupráce: 1055 uživatelů
  • Počet sledujících stránky na konci spolupráce: 1433 uživatelů
  • přírůstek 378 uživatelů

Předchozích 57 příspěvků před začátkem mojí spolupráce:

  • Celkové facebook dosahy: 21 397
  • Průměrně na jeden příspěvek: 375
  • Celková míra zaujetí: 342
  • Průměrně na jeden příspěvek: 6
Celkový nárůst dosahů o 467,2%
Celkový nárůst míry zaujetí o 1300%
Celkový nárůst fanoušků stránky o 35,82% (sledující)

Celkové přírůstky v procentech jsou velmi dobré, obrovsky jsem zvýšil míru zaujetí pomocí skvělého obsahu a zajímavých příspěvků. Zároveň jsem u prodejních příspěvků měl desítky prokliků a získaných zákazníků. 
Spolupráce byla vedena v omezené míře, tomu také odpovídala cena. 
V průměru na jednoho získaného zákazníka to vychází 2,38 Kč.

Celková správa zahrnovala i tvorbu grafiky příspěvků, komunikační strategii a publikační plán.