Tipy pro vás do minuty!

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem.

Dosáhnout svých cílů by se měl člověk snažit každý den, důležité je stanovit si je dosažitelné a vytvořit si plán, který nám k tomu dopomůže.

Jak již vypovídá z obrázku je důležité mít správně nastavené On-Page a Off-Page, Traffic, Indexing keywords, Content, Ranking, Site Architecture, Backlinks atd...

Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý.

Při používání těchto otázek, vzbuzujete u zákazníka určitou reakci a svým způsobem ho nutíte k odpovědi což má za následek, že zákazník začíná o vašem produktu či službě více přemýšlet a podněcujete ho k nějaké interakci.

Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.

Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.

Zaujmout pomocí svého blogu a článků je velmi důležité. Je to vlastně levná forma propagace svojí značky a také velmi důležité jsou články i z pohledu seo.

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.

Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.

Zpětné odkazy vám pomáhají ke zviditelnění vašeho webu. Získat zpětné odkazy můžete například: registrací do katalogů, z vašich PR článků v magazínech, ze sociálních sítích atd.. Nedoporučuje se nakupovat zpětné odkazy z různých link farem a inzertních služeb, kde vám sice mohou nabídnout desítky zpětných odkazů za pár korun, ale může se stát, že...

Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení.