Stratifikace zákazníků je proces rozdělení zákazníků do skupin na základě jejich podobných vlastností, potřeb, zájmů a chování. Tyto skupiny se pak mohou využít k personalizaci marketingu a přizpůsobení nabídky a komunikace jednotlivým skupinám. Stratifikace zákazníků pomáhá firmám lépe pochopit své zákazníky a lépe se přizpůsobit jejich...
Články z marketingu a podnikání
Co je to Co-branding?
Co-branding (anglicky "co-branding") je marketingový nástroj, který spočívá v propojení dvou nebo více značek v rámci jednoho produktu či služby. Tento přístup se používá, aby se využilo silných stránek jednotlivých značek, a tím se zvýšila atraktivita produktu nebo služby pro zákazníky. Tyto značky mohou být propojeny v rámci jednoho produktu,...
Spokojenost zákazníků je velmi důležitá a může nám ukázat naše nedostatky či případně změnit celou marketingovou strategii, proto je nutné analyzovat jaké jsou hlavní důvody spokojenosti našich zákazníků.
V minulém díle jsme si řekli o hard skills moderního marketingového manažera a dneska si ukážeme soft skills, které by neměli úspěšnému marketingovému manažerovi chybět.
Moderní marketér by měl splňovat několik hlavních kritérií, aby byl i v letošním roce přizpůsobivý, flexibilní a také měl znalosti ve více oblastech. V následujících řádcích si popíšeme ty nejžádanější dovednosti rozdělené do dvou kategorií, které by měl každé dobrý marketingový manažer mít v roce 2023.
Při tvorbě obsahu na sociální sítě se musíme řídit určitými pravidly. Neplatí to ovšem pro všechny typy příspěvků. V následujících řádcích si řekneme, jak by měl vypadat ideální příspěvek, co v něm uvádět, jak v něm komunikovat a jakou by měl mít celkově strukturu.
Alza s vyskakovacím oknemMall a jeho obrovský bannerZávěr
V posledních několika letech a především s nástupem pandemie COVIDU, se nám tak trochu roztrhl pytel se správci sociálních sítí. Bohužel si spousta z nich myslí, že je to jen o tom tvořit příspěvky a je hotovo. Ale tak to vůbec NENÍ!
Jako první bych rád řekl, že TikTok je bezpochyby velmi zajímavým nástrojem pro propagování vašich služeb či produktů a je to momentálně nejrychleji rostoucí sociální sítí.
Co je to cesta zákazníka?
Může se to zdát velmi jednoduché, váš budoucí zákazník prostě přijde na vaší prodejnu nebo na váš eshop, vybere si produkt či službu a prostě objedná a je to! Máte zákazníka.
Virální příspěvek je takový, který se rychle šíří a zaujme v krátké době velmi velkou část lidí. Jedná se většinou o nějaké zábavné věci, zajímavé nebo vytvořené na aktuální dění. V následujících řádcích si řekneme, jak nám takovýto příspěvek může pomoci získat nové zákazníky.
"Co si o mě myslíš ty není moje věc, důležitější je, co si myslím já o sobě"