Krátké články s podcasty pro posun vašeho podnikání.

Dneska si řekneme pár zkratek v placené reklamě, se kterými se můžete setkat. Jde o ukázku několika příkladů, které se používají velmi často.

Tento marketingový mix se skládá ze čtyř částí začínající písmenem C a to konkrétně:

Tvorba virálních příspěvků na sociální sítě není nic jednoduchého a pokud nemáte dostatečné znalosti o tom jak jednotlivé sociální sítě fungují tak to může být dost těžké. Ale nemusí, občas nějaký příspěvek vyskočí jako virál z ničeho nic.

Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?

Pokud porovnáváte třeba dvě čísla nebo nějaké hodnoty o kolik je co lepší, případně levnější. Je důležité použít v prezentaci nejen čísla, ale také další grafický motiv, typu grafu nebo jiné.

Landing page neboli česky vstupní stránka. Je to první co váš potenciální zákazník uvidí když přijde z bannerové, textové nebo jiné reklamy.

Možná jste se někdy setkali se zkratkou sfs. Tato zkratka se vyskytuje na některých instagramových profilech a v doslovném překladu znamená "spam for spam".