Zajímavosti z marketingu!

Zpětný odkaz je odkaz na cizí stránce, který směřuje na naší stránku. U zpětných odkazů závisí na stáří odkazu, textu a celkové kvality stránek. Čím lepší, tím větší rank a pozice ve vyhledávačích. Tvorba správných zpětných odkazů je velmi důležitá a není radno jí podceňovat.

Při získávání nových kontaktů a nových zákazníků je důležitá také psychologie důvěryhodnosti. Co to znamená?

Každý občas potřebuje něco málo upravit nebo vytvořit a pokaždé zrovna nemáte u ruky grafika. Ukážu vám dvě zajímavé aplikace, které vám pomůžou upravit a vytvořit pár grafických příspěvků na web nebo sociální sítě, bez nutnosti stahovat program do počítače.

Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější?

Vytvořit web svépomocí není zase takový strašák jak se první pohled možná zdá. Existují služby, kde velmi snadno a bez znalostí programování vytvoříte svůj vlastní web pomocí šablony, kterou si graficky upravujete.

Ptáte se co se stalo? Většina z vás o tom možná už slyšela a nebo sama zažila, neboť facebook, instagram a další aplikace měly včera v západní Evropě velký výpadek a vůbec nefungovalo přihlášení.

Registrace do cenových srovnávačů je pro každý úspěšný eshop nedílnou součástí budování svojí propagace. Jak ovšem vybrat a kde najít ty správné katalogy? Není to zas tak jednoduché, spousta článků o srovnávačích je na internetu neaktuálních a zveřejněné domény katalogů již nefunkční, proto jsem pro vás připravil seznam TOP 20 aktuálních srovnávačů...

Tutové tipy pro vaše podnikání do minuty!

Při používání těchto otázek, vzbuzujete u zákazníka určitou reakci a svým způsobem ho nutíte k odpovědi což má za následek, že zákazník začíná o vašem produktu či službě více přemýšlet a podněcujete ho k nějaké interakci.

Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.

Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.

Zaujmout pomocí svého blogu a článků je velmi důležité. Je to vlastně levná forma propagace svojí značky a také velmi důležité jsou články i z pohledu seo.

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.

Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.

Zpětné odkazy vám pomáhají ke zviditelnění vašeho webu. Získat zpětné odkazy můžete například: registrací do katalogů, z vašich PR článků v magazínech, ze sociálních sítích atd.. Nedoporučuje se nakupovat zpětné odkazy z různých link farem a inzertních služeb, kde vám sice mohou nabídnout desítky zpětných odkazů za pár korun, ale může se stát, že...

Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení.

Persona je konkrétní popis vašeho ideálního zákazníka, určitým způsobem tím segmentujete trh a získáváte potřebné informace, které můžete využít dále pro rozvoj svého eshopu, webu, služeb atd.

Sociální sítě jsou v dnešní době opravdu nezbytné pro vaše podnikání. Díky ním můžete navázat kontakt s novými zákazníky a budovat si svůj brand. Důležité je pravidelné přidávání příspěvků a aktualizace informací. Hodně firem a podnikatelů sociální sítě podceňuje, nevyužívají je a je to velká chyba. Vylepšují image firmy, zrychlují komunikaci a...

Správné rozvržení a orientace na webu, výrazně usnadňuje pohyb návštěvníků webu. Například menu KONTAKT/Y je dobré mít v pravém horním rohu, neboť uživatelé jsou na toto rozvržení již zvyklý a nemusí zdlouhavě hledat. Naopak v levo v rohu bývá většinou logo. Pokud návštěvníkům usnadníte pohyb po vaší webové stránce, rychleji najdou to co hledají,...

Velmi důležitá je na webové stránce sekce Kontakty. Správně nastavená stránka, zvyšuje důvěryhodnost celého webu a může být i klíčovým faktorem v rozhodování zákazníka. Pokud v menu kontakty máte třeba jen kontaktní formulář, snižuje to vaší důvěryhodnost. V menu by nemělo chybět telefonní číslo, email a formulář. Tyto tři údaje jsou...

Marketingové nástroje a webové stránky!

Stránka taggy.cz vám přináší pěkně zpracované a přehledné statistiky instagramových účtů. Podívejte se na krátké video o této službě, která vám může výrazně pomoci usnadnit si s kým chcete spolupracovat v oblasti instagramu nebo naopak ujasnit si svoje statistiky a zapracovat na svém účtu.