Tipy pro vás do minuty!

Možná jste se někdy setkali se zkratkou sfs. Tato zkratka se vyskytuje na některých instagramových profilech a v doslovném překladu znamená "spam for spam".

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem.

Dosáhnout svých cílů by se měl člověk snažit každý den, důležité je stanovit si je dosažitelné a vytvořit si plán, který nám k tomu dopomůže.

Jak již vypovídá z obrázku je důležité mít správně nastavené On-Page a Off-Page, Traffic, Indexing keywords, Content, Ranking, Site Architecture, Backlinks atd...

Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý.

Při používání těchto otázek, vzbuzujete u zákazníka určitou reakci a svým způsobem ho nutíte k odpovědi což má za následek, že zákazník začíná o vašem produktu či službě více přemýšlet a podněcujete ho k nějaké interakci.

Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.

Získání kontaktů pro případný remarketing nebo rozesílání obchodních nabídek je nedílnou součástí každého byznysu. Emaily lze získat různými způsoby.

Zaujmout pomocí svého blogu a článků je velmi důležité. Je to vlastně levná forma propagace svojí značky a také velmi důležité jsou články i z pohledu seo.

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.

Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.