Zajímavosti z marketingu!

Každý občas potřebuje něco málo upravit nebo vytvořit a pokaždé zrovna nemáte u ruky grafika. Ukážu vám dvě zajímavé aplikace, které vám pomůžou upravit a vytvořit pár grafických příspěvků na web nebo sociální sítě, bez nutnosti stahovat program do počítače.

Marketing v sobě skrývá mnohé obory a spousty možností. Velmi časté jsou výrazy typu: PPC, SEO, Sociální sítě atd.., tyto výrazy většinou znají i lidé, kteří se příliš v marketingu nepohybují. Co je ovšem nejdůležitější?

Vytvořit web svépomocí není zase takový strašák jak se první pohled možná zdá. Existují služby, kde velmi snadno a bez znalostí programování vytvoříte svůj vlastní web pomocí šablony, kterou si graficky upravujete.

Registrace do cenových srovnávačů je pro každý úspěšný eshop nedílnou součástí budování svojí propagace. Jak ovšem vybrat a kde najít ty správné katalogy? Není to zas tak jednoduché, spousta článků o srovnávačích je na internetu neaktuálních a zveřejněné domény katalogů již nefunkční, proto jsem pro vás připravil seznam TOP 20 aktuálních srovnávačů...

Ptáte se co se stalo? Většina z vás o tom možná už slyšela a nebo sama zažila, neboť facebook, instagram a další aplikace měly včera v západní Evropě velký výpadek a vůbec nefungovalo přihlášení.

YouTube je nejrozšířenější sociální sítí a také největší. Mnoho tvůrců svoje youtube kanály a videa podporují také zakoupením reklamy a propagace, což samo o sobě není nic špatného a dá se skutečně udělat kvalitní reklama v podobě PR článků, sdílení na další sociální sítě, sdílení do diskuzí a fórech atd.. Ovšem existuje i odvrácená strana a...

Již tuto sobotu se otevře další ročník konferencí Rise and Shine 2019. První konference letošního roku nese název Podnikni To a začínáme už v sobotu ráno!

Tutovky, tutové tipy pro vaše podnikání!

Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.

Zpětné odkazy vám pomáhají ke zviditelnění vašeho webu. Získat zpětné odkazy můžete například: registrací do katalogů, z vašich PR článků v magazínech, ze sociálních sítích atd.. Nedoporučuje se nakupovat zpětné odkazy z různých link farem a inzertních služeb, kde vám sice mohou nabídnout desítky zpětných odkazů za pár korun, ale může se stát, že...

Při tvoření postů na sociální sítě je dobré vytvořit si nějaký vlastní hashtag. Samotný hashtag vám s největší pravděpodobností nikterak nezvýší zájem o vaše sociální sítě. Tak proč je dobré ho mít? Je to pro vás a vaše fanoušky určitý filter, pod kterém jsou všechny vaše příspěvky, které jsou poté snadnější na nalezení.

Persona je konkrétní popis vašeho ideálního zákazníka, určitým způsobem tím segmentujete trh a získáváte potřebné informace, které můžete využít dále pro rozvoj svého eshopu, webu, služeb atd.

Sociální sítě jsou v dnešní době opravdu nezbytné pro vaše podnikání. Díky ním můžete navázat kontakt s novými zákazníky a budovat si svůj brand. Důležité je pravidelné přidávání příspěvků a aktualizace informací. Hodně firem a podnikatelů sociální sítě podceňuje, nevyužívají je a je to velká chyba. Vylepšují image firmy, zrychlují komunikaci a...

Správné rozvržení a orientace na webu, výrazně usnadňuje pohyb návštěvníků webu. Například menu KONTAKT/Y je dobré mít v pravém horním rohu, neboť uživatelé jsou na toto rozvržení již zvyklý a nemusí zdlouhavě hledat. Naopak v levo v rohu bývá většinou logo. Pokud návštěvníkům usnadníte pohyb po vaší webové stránce, rychleji najdou to co hledají,...

Velmi důležitá je na webové stránce sekce Kontakty. Správně nastavená stránka, zvyšuje důvěryhodnost celého webu a může být i klíčovým faktorem v rozhodování zákazníka. Pokud v menu kontakty máte třeba jen kontaktní formulář, snižuje to vaší důvěryhodnost. V menu by nemělo chybět telefonní číslo, email a formulář. Tyto tři údaje jsou...

Pro lepší vizuální pohled na web je důležité používat obrázky, ovšem je důležité obrázky správně optimalizovat. Pokud mají obrázky nahrané na web příliš velkou velikost, zpomalují stránku a jsou brány jako určitý negativní prvek webu. Zároveň je důležité dávat k obrázkům popisky, i popisky u obrázků jsou používány ve vyhledávacích slovech.

Příspěvky na facebook neboli posty, jsou důležitým faktorem pro budování komunity svých fanoušků. Zveřejňování příliš mnoho postů denně může vést k tomu, že začnou být fanoušci znechuceni a uspávat tak příspěvky od vás. Na druhou stranu často vídám facebook stránky, kde není třeba rok vložen příspěvek, což rozhodně není dobrá vizitka a působí to na...

Pro váš byznys je používání sociálních sítí v dnešní době takřka nezbytné. Facebook reklamy jsou efektivnější a můžou být i levnější. Je to z toho důvodu, že váš fanoušek na facebooku o vás již projevil zájem v minulosti tím, že dal vaší stránce like(To se mi líbí). Tím lze zacílit na fanoušky stránky mnohem efektivněji a až 2x levněji.

Marketingové nástroje a webové stránky!

Stránka taggy.cz vám přináší pěkně zpracované a přehledné statistiky instagramových účtů. Podívejte se na krátké video o této službě, která vám může výrazně pomoci usnadnit si s kým chcete spolupracovat v oblasti instagramu nebo naopak ujasnit si svoje statistiky a zapracovat na svém účtu.