Krátké články s podcasty pro posun vašeho podnikání.

Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?

Pokud porovnáváte třeba dvě čísla nebo nějaké hodnoty o kolik je co lepší, případně levnější. Je důležité použít v prezentaci nejen čísla, ale také další grafický motiv, typu grafu nebo jiné.

Landing page neboli česky vstupní stránka. Je to první co váš potenciální zákazník uvidí když přijde z bannerové, textové nebo jiné reklamy.

Možná jste se někdy setkali se zkratkou sfs. Tato zkratka se vyskytuje na některých instagramových profilech a v doslovném překladu znamená "spam for spam".

Pro budování vaší značky na Instagramu je důležitá hlavně pravidelnost, stejně jako u facebooku. Tyto sociální sítě se ovšem liší především obsahem.

Dosáhnout svých cílů by se měl člověk snažit každý den, důležité je stanovit si je dosažitelné a vytvořit si plán, který nám k tomu dopomůže.

Jak již vypovídá z obrázku je důležité mít správně nastavené On-Page a Off-Page, Traffic, Indexing keywords, Content, Ranking, Site Architecture, Backlinks atd...

Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý.