Analýzy webových stránek a sociálních sítí

Jak zjistit jaké chyby na webové stránce máte? Jak uvažují vaši potenciální zákazníci na vašem webu a co zvyšuje důvěryhodnost celého vašeho projektu, vaší značky.

Toto jsou extrémně důležité otázky, na které prostě musíte znát odpověď a já vám tu odpověď mohu dát.  Při analýze vycházím z marketingových nástrojů, svých zkušeností a dovedností, díky kterým sem pomohl už celé řadě webových projektů.

Analýzy webových stránek

Analýza z pohledu zákazníka je jednou ze základních analýz, které nesmí chybět při optimalizaci žádného online projektu. Zjistím pro vás, funkčnost webu, jak působí na zákazníky, vyzkouším jeho funkce, cestu na stránkách, zmapuji výhody a nevýhody a mnoho dalšího.

Základní analýza SEO. Pomocí marketingových nástrojů projdu vaší webovou prezentaci a zjistím případné chyby, které mohou zhoršovat SEO webu. Jedná se sice o základní analýzu, ale velmi účinnou, z které získáte zajímavé postřehy jak zrychlit váš web, jak ho upravit a co je potřeba změnit nebo pozměnit pro lepší účinnost.

Faktory důvěryhodnosti webové stránky a sociálních sítí. Tato služba je spojená právě se sociálními sítěmi a zde nabízím analýzu jak si budovat dobré jméno vaší značky, na co nezapomenout při tvorbě značky, jestli nechybí důležité stránky a dozvíte se co všechno působí na budoucí zákazníky a čemu se vyvarovat.

Hloubková analýza celého webu je největší a nejrozsáhlejší analýza co vám mohu vytvořit. Projdu váš web po jednotlivých stránkách a zhodnotím veškeré informace, které zde naleznu a rovnou nabídku možnosti na zlepšení, vhodné pro služby a menší eshopy. U velkých eshopů s tisíci nebo stovky produkty, projdu pouze kategorie a z nich jeden produkt jako ukázkový, jelikož poté si můžete udělat úpravy u všech produktů najednou. 

Analýzy sociálních sítí

Průběžné analyzování svých sociálních sítí nebo sociálních sítí své konkurence je důležitým faktorem k zvýšení účinnosti sítí. Od konkurence tak můžete zjistit jaké příspěvky přidává, jaké ty příspěvky mají míru zaujetí, jestli má konkurence spuštěné nějaké reklamy nebo třeba kolik je odhadovaná cena za jeden příspěvek od určitého instagram influencera a mnoho dalšího. Na každou sociální síť se dají získat nejrůznější informace spolupracuji se zahraničními kolegy přes marketingové nástroje. Čím větší základna fanoušků je, tím více informací se dá získat. Neplatí však vždycky.

Analýzy sociálních sítí provádím na tyto sociální sítě: Facebook, Instagram, YouTube a ostatní na dotaz.

Věřím, že potřebné analýzy jsou pro vás stejně tak důležité jako samotný prodej, neboť vám mohou do budoucna ušetřit spousty peněz, díky informacím, které získáte. 

  • Můžete mít rychlejší a technicky lepší web
  • Můžete zjistit jak vás vidí vaši zákazníci a co vám zvýší důvěru u nich
  • Můžete mít statistiky ze sociálních sítí, které vám dají konkurenční výhodu 
  • a mnoho dalších výhod, stačí objednat nebo napsat a domluvíme se.

Analýza zpětných odkazů

připravuji....