Představ si, že si dáš práci s webem, lákáš návštěvníky…
A pak zjistíš, že většina odejde během pár vteřin, aniž by si vůbec přečetli, co nabízíš.
#39 Co je behaviorální marketing?

Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.
Pomocí tohoto druhu marketingu zjistíme analýzu nákupního procesu zákazníka a tím můžeme upravit formy oslovení, tedy zvolit například efektivnější řešení.
Analyzujeme tedy:
- odkud k nám přišel
- co vyhledává
- na co kliká
- kdy náš web opustil
Při správném použití behaviorálního marketingu, zjistíme například, jak co možná nejlépe nastavit reklamu a neplýtvat při tom penězi.
Další tipy pro váš byznys
Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.