Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#45 Co je to Dwell Time?

Dneska si řekneme co znamená výraz Dwell Time, neboli doba setrvání.
Je to doba trvání na webové stránce po předchozím vyhledávání ve vyhledávači.
Uvedu příklad: Ve vyhledávači napíšete klíčový výraz plavky na léto. Najdete si odkaz na eshop a kliknete na něj. V tu dobu vyhledávač začíná počítat dwell time. Na eshopu si chvíli vybíráte, ale pak jdete zpátky do vyhledávače. V tuhle dobu se dwell time zastaví.
Při dlouhé době tohoto času, je jasné, že zákazníka odkaz na eshop zaujal a uspokojil jeho potřebu po produktu. Pokud je čas velmi krátký, je jasné, že na určité klíčové slovo ten zákazník nenašel to co hledá a neuspokojil svojí potřebu po produktu.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...