Představ si, že si dáš práci s webem, lákáš návštěvníky…
A pak zjistíš, že většina odejde během pár vteřin, aniž by si vůbec přečetli, co nabízíš.
#12 Jak na nákupní bariéry?

Lidé si neradi zvykají na nové věci a stejně tomu je i u produktů a služeb. Pokud přijdete na trh s novým produktem nebo službou, musíte počítat s nákupní bariérou.
Uveďme si třeba příklad nové značky mobilního telefonu. Bariéra pro zákazníky může být třeba historie produktu, tím i menší důvěryhodnost, nedostatek vztahu k zákazníkovi u tohoto bodu je dobrý příklad třeba značka apple, lidé si jejich výrobky kupují někdy už jen proto, že měli předchozí modely a těch nákupních bariér může být více.
Zbořit nákupní bariéry můžete pomocí obsahu. Je třeba lidem vysvětlit, představit a ukázat váš nový produkt nebo službu a trpělivě budovat kvalitní obsah, později spojený i s reklamou.
Další tipy pro váš byznys
Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.