Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#03 Jak na obrázky na web?

Pro lepší vizuální pohled na web je důležité používat obrázky, ovšem je důležité obrázky správně optimalizovat. Pokud mají obrázky nahrané na web příliš velkou velikost, zpomalují stránku a jsou brány jako určitý negativní prvek webu. Zároveň je důležité dávat k obrázkům popisky, i popisky u obrázků jsou používány ve vyhledávacích slovech.
Pokud si nevíte rady s některou formou online marketingu, můžete se podívat na moje kurzy, webináře a školení a třeba najdete pomocnou ruku k lepšímu podnikání.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...