Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#02 Jak na příspěvky na facebook?

Příspěvky na facebook neboli posty, jsou důležitým faktorem pro budování komunity svých fanoušků. Zveřejňování příliš mnoho postů denně může vést k tomu, že začnou být fanoušci znechuceni a uspávat tak příspěvky od vás. Na druhou stranu často vídám facebook stránky, kde není třeba rok vložen příspěvek, což rozhodně není dobrá vizitka a působí to na potencionální zákazníky velmi neprofesionálně. Určitě si u příspěvků dávejte pozor na facebook pravidla komunity, některé příspěvky mohou být od facebooku zablokovány.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...