Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#13 Jak nastavit favicon?

Nejdříve si v krátkosti řekneme co to ten favicon je. Favicon je velmi malá ikonka o velikosti 16x16 nebo 32x32px, která je před titulkem webové stránky na liště v prohlížeči. Například seznam tam má červené S v bílém kruhu.
Favicon je většinou zmenšenina webového loga a slouží hlavně k lepší orientaci, pokud máte otevřených více stránek prohlížeče. Může také zvyšovat povědomí o vaší stránce a zvyšuje tím i důvěryhodnost.
Implementace faviconu na váš web není příliš složitá a váš webmaster si s tím určitě rychle poradí.
Favicon si můžete vytvořit přes generátor, který vám například z vašeho loga vytvoří tuhle ikonku. Stránka s generátorem je zde.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...