#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

23.12.2021

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.

Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"

Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."

Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."

Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"

Zákazník říká: "Já vám zavolám."

Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."

V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...

Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.


Další tipy pro váš byznys

Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...