Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#41 Jak NEkomunikovat se zákazníky?

Komunikace se zákazníky je velmi důležitá pro další obchodní spolupráci. Ukážeme praktickou ukázku jak NEkomunikovat a co NEříkat.
Zákazník říká: "Konkurence mi nabídla lepší cenu"
Vy říkáte: "Mohu vám dát slevu ještě 20%, více už ne."
Zákazník říká: "Budu o tom přemýšlet."
Vy říkáte: "Dobře, tak já vám příští týden zavolám, kdy se vám to hodí?"
Zákazník říká: "Já vám zavolám."
Vy říkáte: "Dobře, dejte mi vědět až budete chtít."
V případě vedení takovéto konverzace je téměř pravděpodobné, že jste zákazníka ztratili a už ho neuvidíte. Jakým způsobem tedy vést konverzaci? To si povíme zase příště...
Pokud potřebujete pomoci s komunikací, tvorbou obsahu či marketingové konzultace, neváhejte mi napsat a rád vám pomohu.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...