Představ si, že si dáš práci s webem, lákáš návštěvníky…
A pak zjistíš, že většina odejde během pár vteřin, aniž by si vůbec přečetli, co nabízíš.
#42 Jak NEkomunikovat se zákazníky 2. díl.

Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.
Do obchodní komunikace v žádném případě nepatří osobní pocity. Uvedu příklad.
Zákazník si jde nakoupit do obchodu a při placení je na něj prodavačka nepříjemná. Odsekává na jeho dotazy, zvyšuje třeba hlas apod.
Je to typický příklad toho jak NEkomunikovat se zákazníky. Nikdy ten kupující nesmí ani náznakem poznat, že máte špatný den, že jste naštvaný nebo tak něco. Ano jsme lidské bytosti, ale tyto problémy je třeba řešit mimo pracovní dobu.
Nikdy nevíte, jestli ten zákazník, který se u vás necítil dobře neovlivní další zákazníky, kteří pak díky tomu nakoupí třeba u konkurence. Dávejte si na to pozor, je to opravdu velká a základní chyba v obchodní komunikaci. Chovejte se přátelsky a profesionálně.
Další tipy pro váš byznys
Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.