Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#30 Jak se učit od konkurence?

Od naší konkurence se můžeme mnoho naučit, co bychom tedy měli sledovat?
Sledujte jak vaše konkurence komunikuje na sociálních sítích. Zjistíte na co se jich lidé ptají, za jak dlouho a jestli vůbec reagují na komentáře.
Sledujte jaké sociální sítě používají a jak často a jaké příspěvky přidávají. Ve facebooku v přehledech si můžete dát stránku pro srovnání a zjistíte tím přehledně dosahy a míru zaujetí.
Sledujte jejich webové stránky, proveďte si mystery shopping a zjistěte jak fungují a reagují.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...