Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#33 Jak využít zápor v popisku produktu?

Při popisování vašeho produktu nebo služby vždy vyzdvihujete jeho skvělé vlastnosti, materiál, barvu apod... Ptáte se proč tedy dávat do popisku nějaký zápor něco negativního?
Protože nic není dokonalé a vše není pro každého. Na konci popisku můžete uvést zápornou větu, která svým způsobem udělá produkt autentičtější a věrohodnější.
Například: Tenhle protein není pro gaučové povaleče, ale pro pořádné chlapy. Vyvenčit vašeho mazlíčka naše vodítko neumí, ale udržet ho, aby neutekl s tím vám pomůže.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...