Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#19 Jak získat nové zákazníky?

Pokud začínáte podnikat, tak získat nového zákazníka není jednoduché. Lidé ve vás ještě nemají důvěru a nejsou na vaše produkty nebo služby zvyklý.
Získat nové zákazníky můžete pomocí placené propagace, ale také zdarma pomocí tvoření zajímavého obsahu. Můžete tvořit například: propagační videa, podcasty, články, příspěvky na sociální sítě, letáky, bannery a mnoho dalšího.
Při tvoření obsahu doporučuji tvořit pravidelné příspěvky. Obsah můžete také sdílet do různých tématických skupin na sociálních sítích a zvýšit tak zájem o svoje příspěvky a tím přilákat nové fanoušky a budoucí zákazníky.
Díky pravidelnosti nabýváte na důvěryhodnosti a budujete svojí komunitu, z které budete postupně získávat platící klienty.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...