Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#08 Jak zvýšit zájem o svoje videa

Na videa lze pořídit reklamu a zvýšit tak jejich dosah, ovšem nemusí se vám nutně zvýšit i zájem o dané video.
Zájem zvýšíte tím, že budete tvořit kvalitní obsah a nemusíte ani investovat příliš peněz do vybavení. Jde hlavně o ten nápad, jeho realizaci a přidanou hodnotu pro vaše sledující. Zásadní informace, které chcete pomocí videa sdělit, by měli začínat někdy od půlky videa. Tím i zvýšíte dobu zhlédnutí a to je jeden z důležitých YouTube seo faktorů, který napomáhá k dalšímu šíření vašeho videa.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...