Představ si, že si dáš práci s webem, lákáš návštěvníky…
A pak zjistíš, že většina odejde během pár vteřin, aniž by si vůbec přečetli, co nabízíš.
#56 Jaké emoce vyvolávají ty nejlepší facebook příspěvky?

Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
Adrenalin
Pokud příspěvek vyvolává v lidech adrenalin, tělo se připravuje na určitý stress. Toto vzbuzují příspěvky typu například: video s akrobaty, video z nějakých závodů aut, fotografie z extrémních sportů, atd...
Komedie
Příspěvek má za cíl pobavit, lidé u něj mají dobrý pocit, často se jedná o nějaké memes či videa se zvířaty, které něco provedou, ale v dobrém slova smyslu.
Drama
Tyto příspěvky sledují nějaký krátký příběh, který vyvolává diskuzi. Velkou sledovanost měli například videa jak se lidé dohadují s policisty nebo příspěvky, které mají nějaký konflikt.
Další tipy pro váš byznys
Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.