Představ si, že si dáš práci s webem, lákáš návštěvníky…
A pak zjistíš, že většina odejde během pár vteřin, aniž by si vůbec přečetli, co nabízíš.
#17 Jaké příspěvky na FB nejvíce fungují?

Lidé se všeobecně zajímají o příběhy a dramata a na sociálních sítích je tomu zrovna tak. Celkově je dobré ukázat svým fanouškům pohled uvnitř firmy. Nechat je nahlídnout pod pokličku a spojit to třeba s nějakým příběhem.
Dobré je také zapojit svoje fanoušky do diskuze a vyslyšet jejich názor. Třeba jakou barvu by měl mít nový produkt nebo třeba kde otevřít novou pobočku atd..
Určitě je dobré s lidmi na facebooku diskutovat a čas od času se zeptat co by třeba vylepšili nebo jaký mají názor na produkt nebo tak.
Tyto příspěvky většinou bývají hodně sledované a ukážete tím více lidskou tvář, než jen jako robot sdílet odkazy na vaše produkty.
Další tipy pro váš byznys
Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.