Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#35 Kam umístit prodejní výhodu?

Správné umístění prodejních výhod v textu je velmi důležité. Řekneme si kam takové výhody umístit.
Mezi nejlepší místa umístění jsou začátek a konec textu. Pokud chceme, aby se zákazník rozhodl okamžitě, tak umístíme prodejní výhoda na konec textu. Třeba při konečné komunikaci s klientem při domlouvání služby.
Druhá možnost je umístění nejdůležitější prodejní výhody, hned na začátek textu. Tady předpokládáme, že se zákazník nemusí rozhodovat hned, ale třeba postupem času. Vidět to můžeme u newsletterů od větších firem.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...