Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#24 Kvantita nebo kvalita příspěvků na facebook?

Možná jste už slyšeli, že nejlepší je dávat na facebook klidně i několik příspěvků denně.
CHYBA!
Mnohem důležitější než kvantita je kvalita příspěvků. Není dobré bezmyšlenkovitě sázet na vaši stránku příspěvky, kde budou třeba jen odkazy na váš eshop s trochou popisu a fotkou zboží.
Pravidelnost je potřeba dodržovat, stejně tak je dobré tvořit alespoň několik příspěvků týdně, ovšem je potřeba dát si záležet na obsahu příspěvku, grafické podobě a dobré myšlence, kterou budou uživatelé dále sdílet. Takový příspěvek je nejlepší a nejvíce vás posouvá vpřed.
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...