Všichni víme, jak důležité je mít na webu srozumitelné a přesvědčivé texty. Jenže někdy se stane, že:
#11 Proč je důležitá komunikace se zákazníky!

Vzájemná komunikace se zákazníky je obrovsky důležitá, nejen v offline prostředí například obchodu, ale také v online prostředí sociálních sítí, emailů nebo diskuzí.
Pokud se svými zákazníky nekomunikujete, může to mít velmi negativní dopady na budoucí nákup zákazníka. Můžete ho tím odradit od nákupu a co je horší, může váš obchod také pomluvit v recenzích nebo mezi ostatními.
Dobré jméno podniku máme jenom jedno a je potřeba se zákazníky pravidelně komunikovat přes sociální sítě. Odpovídat na dotazy, asertivně jednat na případné nepříjemné dotazy a být aktivní každý den.
Firma, která takhle komunikuje a stará se o zákazníky, vypadá mnohem věrohodněji a zákazníci si vás poté více váží a může to mít i vliv na jejich konečné rozhodování v nákupu.
Podcast k poslechu nebo ke stažení↓
Další tipy pro váš byznys
Přemýšlíš, o čem psát na blog, co dát do příspěvku nebo co přidat na prodejní stránku?
Doba, kdy AI sloužila jen jako nástroj na psaní textů, je pryč. Dnes ji můžeš využít jako parťáka pro tvorbu celé marketingové kampaně – od strategie až po jednotlivé příspěvky na sociální sítě.
Google začal ve výsledcích vyhledávání zobrazovat odpovědi generované umělou inteligencí. Co to znamená? Uživatelé mohou získat odpovědi na své dotazy bez toho, aby klikli na jakýkoliv web – včetně toho vašeho.
Google čím dál víc využívá AI při zobrazování odpovědí ve vyhledávání – a obrázky v tom hrají větší roli, než si většina lidí myslí.
Instagram patří mezi nejoblíbenější sociální sítě a jeho vizuální formát je ideální pro budování značky, komunikaci se zákazníky a zvyšování povědomí o vašem podnikání. Úspěšný příspěvek na Instagramu však není jen o krásném obrázku. Je potřeba strategicky přemýšlet nad obsahem, aby zaujal a přinesl výsledky. Tento návod vám ukáže, jak vytvořit...