Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Co funguje na facebooku v roce 2022?

V tomto krátkém článku si řekneme 3 tipy na obsah, který funguje na facebooku i v roce 2022.
- Fotografie
- Videa
- Livestreamy
Fotografie jsou pořád jedním z nejčastějším formátem příspěvků. Vždy je lepší použít zajímavou fotografii či grafiku než samotný text. Tento formát funguje na facebook už řadu let a pořád je velmi dobře vítán facebook algoritmy. Sami si vyzkoušejte, že když napíšete jen text bez ničeho bude mít menší dosahy než text s fotografií či grafikou.
Videa jsou v poslední době facebookem velmi podporovány a určitě se jedná o skvělý formát příspěvků. Doporučuji k videím přidávat i titulky, většina lidí už sleduje na mobilu a když scrollují svým feedem na facebooku a zobrazí se jim vaše video, můžou ho sledovat i ve společnosti bez zvuku s titulky, třeba v MHD či v restauraci.
Livestream neboli živé vysílání na facebooku je další formát, který má facebook v tom roce velmi rád. Využívejte k livestreamu také události, kde si vytvoříte událost a rovnou jí spojíte s živým vysíláním.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...