Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Co funguje na facebooku v roce 2022?

V tomto krátkém článku si řekneme 3 tipy na obsah, který funguje na facebooku i v roce 2022.
- Fotografie
- Videa
- Livestreamy
Fotografie jsou pořád jedním z nejčastějším formátem příspěvků. Vždy je lepší použít zajímavou fotografii či grafiku než samotný text. Tento formát funguje na facebook už řadu let a pořád je velmi dobře vítán facebook algoritmy. Sami si vyzkoušejte, že když napíšete jen text bez ničeho bude mít menší dosahy než text s fotografií či grafikou.
Videa jsou v poslední době facebookem velmi podporovány a určitě se jedná o skvělý formát příspěvků. Doporučuji k videím přidávat i titulky, většina lidí už sleduje na mobilu a když scrollují svým feedem na facebooku a zobrazí se jim vaše video, můžou ho sledovat i ve společnosti bez zvuku s titulky, třeba v MHD či v restauraci.
Livestream neboli živé vysílání na facebooku je další formát, který má facebook v tom roce velmi rád. Využívejte k livestreamu také události, kde si vytvoříte událost a rovnou jí spojíte s živým vysíláním.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...
Generative Engine Optimization (GEO)
Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...
Umělá inteligence – současnost a budoucnost
Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.
Kolik stojí správa sociálních sítí v ČR?
Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...