Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak na landing page a proč?

Vstupní stránka neboli landing page je velmi důležitou součástí vašeho projektu. Chcete se dozvědět jak by měla vypadat? Co nesmí chybět a co je naopak navíc? Tak čtěte dál a dozvíte se to.
Hlavní účel landing page je získat konverze a k tomu je přizpůsobena i její struktura a design.
Vstupní stránka by měla být dobře vizuálně vybavena do grafické podoby, která souzní s designem vašeho projektu. Měli by zde být důležité a stručné informace. Hlavní část by měla obsahovat tzv. call to action což zpravidla bývá například formulář nebo tlačítko, přes které právě měříme konverze. U call to action nesmíme zapomenout na umístění, které musí být vždy na dobrém viditelném místě a musí být viditelné ihned po načtení stránky, takže není dobré to dávat někam na konec stránky, kam se musí scrolovat.
Nadpis vstupní stránky musí být úderný a výrazný, doplněný o podnadpis. Dále dobře fungují obrázky nebo jednodušší infografiky. Skvělé je třeba umístit video, které bude krátké, ale informačně hodnotné. Grafiku zvolte takovou, která má určitý vliv na prostředí vašeho produktu, například budete třeba prodávat přírodní kosmetiku, tak zvolíte klidnější barvy do odstínů přírody a vašeho loga.
Na landing page bychom neměli dávat odkazy na sociální sítě, vám jde totiž primárně o získání konverze a sociální sítě od této volby mohou odrazovat. Uživatel se místo vašeho call to action, může prokliknout jinam a vy ho můžete ztratit.
Lidé svojí vstupní stránku často podceňují, ale ona sama může být pro váš byznys klíčová a velmi efektivní, pokud je dobře nastavena a zpracována.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...
Generative Engine Optimization (GEO)
Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...
Umělá inteligence – současnost a budoucnost
Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.
Kolik stojí správa sociálních sítí v ČR?
Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...