Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Podnikejte ONLINE: Služby

Pokud v době stavu nouze, který zde dnes máme jste skončili s vaším offline byznysem na 0 tak vám v následujícím článku mohu trochu pomoci jak se dostat do světa online.
Služby
V případě, že jste podnikali ve službách je zde několik možností jak se dostat do podvědomí vašich zákazníků, kteří v této době také s největší pravděpodobností sedí doma stejně jako vy.
Komunikujte se svými zákazníky.
Napište vašim zákazníkům a vysvětlete jim vaší situaci, nabídněte jim předprodeje a snažte se jim pomoci s jejich problémy, které by jinak řešili u vás. Například pokud jste fitness trenér tak můžete svým klientům radit přes email, zeptat se jich jak jsou na tom, jestli cvičí a jak cvičí, poradit jim jednoduché tipy jak se udržet v kondici a podobně.
Buďte online i vidět a využívejte různé platformy
Svým zákazníkům můžete nabídnout také další formy online komunikace ve formě webinářů, online kurzů, videí, článků atd.. Můžete je udělat placené nebo některé udělat jako ochutnávky zdarma, abyste ukázali co na vaše klienty může čekat po zaplacení celého kurzu nebo sérii videí apod. Zákazníci tak mohou z pohodlí svého domova dále využívat vaše služby, alespoň v určitém online režimu. Můžete vytvářet i soukromé livestreamy, kde můžete radit svým klientům a tak dále.
Udržte si ceny
Tohle může být velmi těžké z toho pohledu když vidíte například svou konkurenci jak výrazně zlevňuje a vy pak podlehnete panice a zlevníte také. Nedělejte to. Váš čas, zkušenosti a celé služby mají svojí hodnotu a tu si snažte udržet. Pokud zlevnit tak pouze mírně. Tvořit určité slevy na předprodeje a nebo třeba slevové vouchery to je v pořádku, je to součástí marketingové strategie, zde můžete využít i různé časové slevy do určitého data v kalendáři nebo určité množstevní slevy. Slevy obecně jsou dobrým marketingovým řešením, ale využívejte je jen na jednotlivé služby, ale určitě ne na celý váš sortiment nabídky. Výrazné slevy na celý váš byznys má také negativní efekt na image vaší osobní značky. Budete působit levně a nebude to vypadat dobře.
Cenotvorba online služeb
Nastavení ceny služeb na internetu se zase výrazně neliší od služeb offline. Pokud jste například dělali osobní konzultace v oblasti fitness, tak nyní je děláte online například přes skype, ale nic moc se pro vás vlastně nemění, jelikož s klientem se slyšíte i vidíte stejně jako kdybyste spolu seděli na kávě. Utvořte tedy ceny služeb podobně jako předtím, vše je ovšem individuální, záleží o jakou službu se jedná, zda je technicky a časově náročnější než kdyby byla offline apod.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...