Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Bezplatný email marketing pro podnikatele

Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.
Online marketing - náklady vs. přínosy
Online komunikace a marketing mohou mít více forem, a to dle kanálů, které zvolíte. Ať už se bavíme o PR článcích, PPC reklamě, obsahové reklamě, reklamě na sociálních sítích, email marketingu nebo SMS marketingu, je vždy nutné dát do souvislosti nejen cílovou skupinu a zásah, ale v neposlední řadě i náklady a přínosy.
Volbou správného mixu komunikačních kanálů se podaří udržet rozpočet na uzdě. Je jednoduché založit si PPC kampaně, ale ty ztrácejí efekt ve chvíli, kdy se nepotkávají s požadovanou cílovou skupinou a ceny za vybraná klíčová slova vyrostou do neúnosných výšek. Sestavení mixu komunikačních kanálů by tak měla předcházet analýza publika a jeho chování, stanovení si rozpočtu, harmonogramu a cílů vč. termínů jejich plnění. Dle těchto parametrů se následně sestaví marketingový plán zohledňující vytipované kanály komunikace.

Email marketing jako volba č. 1
Jedním z cenově nejdostupnějších kanálů je email marketing. Hromadná adresná komunikace na masu klientů za nízké náklady, s rychlou realizací, možností automatizace a získání kompletní zpětné vazby. Email marketing tak patří mezi nejlepší komunikační kanály z pohledu "cost-benefit ratio".
Bezplatná služba s českou podporou
Nově v rámci podpory malých subjektů spustila služba Emailkampane.cz pro český a slovenský trh bezplatný tarif bez omezení funkcionality a platnosti služby. Tarif je vhodný zejména pro začínající podnikatele, malé živnostníky a organizace z neziskové sféry. Tarif je platný do 500 kontaktů v adresáři a je zcela ZDARMA. Doba užívání tarifu ani funkcionalita omezeny nejsou.
Pro získání bezplatné služby email marketingu se stačí pouze zaregistrovat na stránkách www.emailkampane.cz a službu začít využívat.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
*komerční článek
Přečtěte si další zajímavé články
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...
Generative Engine Optimization (GEO)
Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...
Umělá inteligence – současnost a budoucnost
Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.
Kolik stojí správa sociálních sítí v ČR?
Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...