Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Bezplatný email marketing pro podnikatele

Dnešní doba směřuje komunikaci, marketing i prodej více do digitálního světa, než tomu bylo kdykoliv předtím. V důsledku tohoto vývoje se u většiny podnikatelů objevila zvýšená potřeba po digitální komunikaci vč. její automatizace a vyhodnocování. Uvědomili si, že jen tak jsou schopni uspět v nynějším rychlém konkurenčním prostředí.
Online marketing - náklady vs. přínosy
Online komunikace a marketing mohou mít více forem, a to dle kanálů, které zvolíte. Ať už se bavíme o PR článcích, PPC reklamě, obsahové reklamě, reklamě na sociálních sítích, email marketingu nebo SMS marketingu, je vždy nutné dát do souvislosti nejen cílovou skupinu a zásah, ale v neposlední řadě i náklady a přínosy.
Volbou správného mixu komunikačních kanálů se podaří udržet rozpočet na uzdě. Je jednoduché založit si PPC kampaně, ale ty ztrácejí efekt ve chvíli, kdy se nepotkávají s požadovanou cílovou skupinou a ceny za vybraná klíčová slova vyrostou do neúnosných výšek. Sestavení mixu komunikačních kanálů by tak měla předcházet analýza publika a jeho chování, stanovení si rozpočtu, harmonogramu a cílů vč. termínů jejich plnění. Dle těchto parametrů se následně sestaví marketingový plán zohledňující vytipované kanály komunikace.

Email marketing jako volba č. 1
Jedním z cenově nejdostupnějších kanálů je email marketing. Hromadná adresná komunikace na masu klientů za nízké náklady, s rychlou realizací, možností automatizace a získání kompletní zpětné vazby. Email marketing tak patří mezi nejlepší komunikační kanály z pohledu "cost-benefit ratio".
Bezplatná služba s českou podporou
Nově v rámci podpory malých subjektů spustila služba Emailkampane.cz pro český a slovenský trh bezplatný tarif bez omezení funkcionality a platnosti služby. Tarif je vhodný zejména pro začínající podnikatele, malé živnostníky a organizace z neziskové sféry. Tarif je platný do 500 kontaktů v adresáři a je zcela ZDARMA. Doba užívání tarifu ani funkcionalita omezeny nejsou.
Pro získání bezplatné služby email marketingu se stačí pouze zaregistrovat na stránkách www.emailkampane.cz a službu začít využívat.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
*komerční článek
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...