Co je utility marketing?

01.01.2021
utility marketing
utility marketing

Když chceme zvýšit věrnost k značce můžeme lidem nabídnout něco užitečného  co souvisí s naší značkou. 

Říká se tomu utility marketing. Můžeme zákazníkům nabídnout například:

  1. Nabídku bezplatného produktu, služby, ebooku, které jsou pro zákazníky užitečné.
  2. Zvyšuje to důvěryhodnost a relevanci značky.
  3. Má za cíl zvýšení věrnosti zákazníků, rádi se pak vracejí.
  4. Možnost dlouhodobějšího nákupu, vracející se zákazníky.

Pokud chceme začít s utility marketingem musíme si nejdříve určit pár základních otázek.

  • Zamyslet se nad cílovou skupinou a zákazníky a popsat jí.
  • Jaké mají zájmy a zda ty zájmy souvisí s vašimi produkty nebo službami.
  • Jaké mají vaši zákazníci potřeby, zda jim máte co nabídnout.
  • No a na závěr můžeme vytvořit obsah, který bude relevantní a užitečný.

Ptejte se sami sebe co můžete pro své zákazníky udělat a nepřemýšlejte o svém byznyse jen stylem co pro vás mohou udělat vaši zákazníci. Ta přidaná hodnota pro ně, často může být klíčovým faktorem jejich rozhodování o koupi produktu u vás nebo u vaší konkurence. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.   


Přečtěte si další zajímavé články