Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Důležitost sociálních sítí.

Sociální sítě jsou pro mnohé uživatele nástrojem informací, zábavy, komunikace s přáteli, ale také mohou být velmi účinnou digitální vizitkou pro váš byznys v 21. století.
Dříve se říkalo, kdo není na facebooku, ten není online. A dnes je to stejné. Facebook je pro většinu firem a podnikatelů hlavní sociální síť, tedy když už nějaké vůbec mají, protože stále někteří sociální sítě nevyužívají.
Proč jsou tedy ty sociální sítě tak důležité?
Na sociálních sítích můžete budovat svou značku, komunitu svých fanoušků, podpořit prodeje, oslovit uživatele atd...
Chcete-li získat nové zákazníky, můžete využít právě některou síť, kde jsou vaši ideální zákazníci nejčastěji, ať už je to facebook, instagram, youtube nebo třeba tiktok. Vytvoříte pro ně příspěvek na míru, nabídnete jim váš produkt, službu a taky můžete pomocí reklamy nebo sdílení oslovit spoustu lidí.
Pozor na neaktivitu!
Velký problém, který dělá až 90% firem je, že nejsou aktivní. Sice třeba mají sociální síť založenou, ale nedávají na ní příspěvky. To je v očích lidí, kteří navštíví takový firemní účet velký problém. Mohou vaší firmu vidět ve špatném světle a nevybudovat si k ní takovou důvěru.
Pokud nevíte jaké tvořit obsah nebo nemáte na vaše sociální sítě čas, napište mi a rád se s vámi domluvím na spolupráci.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...