Důležitost sociálních sítí.

07.07.2021
důležitost sociálních sítí
důležitost sociálních sítí

Sociální sítě jsou pro mnohé uživatele nástrojem informací, zábavy, komunikace s přáteli, ale také mohou být velmi účinnou digitální vizitkou pro váš byznys v 21. století.

Dříve se říkalo, kdo není na facebooku, ten není online. A dnes je to stejné. Facebook je pro většinu firem a podnikatelů hlavní sociální síť, tedy když už nějaké vůbec mají, protože stále někteří sociální sítě nevyužívají.

Proč jsou tedy ty sociální sítě tak důležité?

Na sociálních sítích můžete budovat svou značku, komunitu svých fanoušků, podpořit prodeje, oslovit uživatele atd... 

Chcete-li získat nové zákazníky, můžete využít právě některou síť, kde jsou vaši ideální zákazníci nejčastěji, ať už je to facebook, instagram, youtube nebo třeba tiktok. Vytvoříte pro ně příspěvek na míru, nabídnete jim váš produkt, službu a taky můžete pomocí reklamy nebo sdílení oslovit spoustu lidí. 

Pozor na neaktivitu!

Velký problém, který dělá až 90% firem je, že nejsou aktivní. Sice třeba mají sociální síť založenou, ale nedávají na ní příspěvky. To je v očích lidí, kteří navštíví takový firemní účet velký problém. Mohou vaší firmu vidět ve špatném světle a nevybudovat si k ní takovou důvěru.

Pokud nevíte jaké tvořit obsah nebo nemáte na vaše sociální sítě čas, napište mi a rád se s vámi domluvím na spolupráci.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...