"Zkusíme reklamu."
"Začneme přidávat víc příspěvků."
"Konkurence je na TikToku, tak tam musíme být taky."
Influencer marketing, co to je a jak to funguje?

Influencer marketing nebo také marketing vlivných osobností. Je to velmi účinná forma marketingu a propagace. Kdy veřejně známá osobnost přímo nebo nepřímo podpoří nějaký produkt nebo službu.
Tento druh propagace je čím dál více oblíbený u větších firem, které také mají větší rozpočty a mohou si dovolit část peněz věnovat na tuto reklamu.
Influenceři mohou být slavné osobnosti, kteří používají sociální sítě, ale také to mohou být lidé, které většinová společnost ani nezná, ale přesto mají velký vliv ve své sociální skupině fanoušků.
Jako příklad můžeme uvést, mladé ženy, které pravidelně přidávají příspěvky hlavně na instagram, kde je sledují tisíce až desetitisíce lidí. Je ovšem důležité jaký má daný influencer dosah svých příspěvků. Velká čísla sledujících vypadají pěkně, ovšem není všechno zlato co se třpytí. S tím vám můžu pomoct.
Mohu vám nabídnout analýzu instagram profilu, kde je možné získat i odhadovanou cenu za jeden příspěvek u daného influencera.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Mnoho firem má pocit, že "marketing nějak běží".
Příspěvky se publikují, web existuje, reklama se občas zapne.
Přesto nepřibývají poptávky, zakázky ani nové spolupráce.
Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.






