#48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022?

23.07.2022

V následujících řádcích si řekneme body tvorby reklamy. Podrobnější popis tvorby reklamy pro vás budu připravovat v budoucnu v menu blog. Postup tvorby reklamy je vždy stejný a v této tutovce si řekneme konkrétní body, které vám pomohou snadno vytvořit vaši reklamu. 

  1. Vyberte účel - Povědomí, Zvažování nebo Konverze a následné podkategorie.
  2. Okruh uživatelů - definujte podle své cílové skupiny nebo nechte chytrý okruh od facebooku.
  3. Umístění - facebook, instagram nebo jiné.
  4. Rozpočet - nastavujete počet dní a cenu za den a také dobu trvání.
  5. Formát reklamy - obrázek, video nebo jiné.
  6. Odeslání reklamy ke schválení.
  7. Měření úspěšnosti - najdete ve správci reklam.

Pokud potřebujete pomoci s tvorbou reklamy nebo celkově s facebookem, neváhejte mi napsat a určitě se domluvíme. V menu kontakty najdete veškeré informace. Doporučuji se přidat i k mé facebook stránce a skupině


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.