#48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022?

23.07.2022

V následujících řádcích si řekneme body tvorby reklamy. Podrobnější popis tvorby reklamy pro vás budu připravovat v budoucnu v menu blog. Postup tvorby reklamy je vždy stejný a v této tutovce si řekneme konkrétní body, které vám pomohou snadno vytvořit vaši reklamu. 

  1. Vyberte účel - Povědomí, Zvažování nebo Konverze a následné podkategorie.
  2. Okruh uživatelů - definujte podle své cílové skupiny nebo nechte chytrý okruh od facebooku.
  3. Umístění - facebook, instagram nebo jiné.
  4. Rozpočet - nastavujete počet dní a cenu za den a také dobu trvání.
  5. Formát reklamy - obrázek, video nebo jiné.
  6. Odeslání reklamy ke schválení.
  7. Měření úspěšnosti - najdete ve správci reklam.

Pokud potřebujete pomoci s tvorbou reklamy nebo celkově s facebookem, neváhejte mi napsat a určitě se domluvíme. V menu kontakty najdete veškeré informace. Doporučuji se přidat i k mé facebook stránce a skupině


Další tipy pro váš byznys

Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.