#48 Jak nastavit facebook reklamu v roce 2022?

23.07.2022

V následujících řádcích si řekneme body tvorby reklamy. Podrobnější popis tvorby reklamy pro vás budu připravovat v budoucnu v menu blog. Postup tvorby reklamy je vždy stejný a v této tutovce si řekneme konkrétní body, které vám pomohou snadno vytvořit vaši reklamu. 

  1. Vyberte účel - Povědomí, Zvažování nebo Konverze a následné podkategorie.
  2. Okruh uživatelů - definujte podle své cílové skupiny nebo nechte chytrý okruh od facebooku.
  3. Umístění - facebook, instagram nebo jiné.
  4. Rozpočet - nastavujete počet dní a cenu za den a také dobu trvání.
  5. Formát reklamy - obrázek, video nebo jiné.
  6. Odeslání reklamy ke schválení.
  7. Měření úspěšnosti - najdete ve správci reklam.

Pokud potřebujete pomoci s tvorbou reklamy nebo celkově s facebookem, neváhejte mi napsat a určitě se domluvíme. V menu kontakty najdete veškeré informace. Doporučuji se přidat i k mé facebook stránce a skupině


Další tipy pro váš byznys

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.

KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.