Sociální sítě se staly jedním z hlavních míst, kde značky mohou oslovit své publikum. Zatímco organický obsah má své místo, placená reklama na platformách jako Facebook, Instagram, LinkedIn nebo TikTok nabízí neuvěřitelný potenciál pro růst firmy.
#42 Jak NEkomunikovat se zákazníky 2. díl.
Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.
Do obchodní komunikace v žádném případě nepatří osobní pocity. Uvedu příklad.
Zákazník si jde nakoupit do obchodu a při placení je na něj prodavačka nepříjemná. Odsekává na jeho dotazy, zvyšuje třeba hlas apod.
Je to typický příklad toho jak NEkomunikovat se zákazníky. Nikdy ten kupující nesmí ani náznakem poznat, že máte špatný den, že jste naštvaný nebo tak něco. Ano jsme lidské bytosti, ale tyto problémy je třeba řešit mimo pracovní dobu.
Nikdy nevíte, jestli ten zákazník, který se u vás necítil dobře neovlivní další zákazníky, kteří pak díky tomu nakoupí třeba u konkurence. Dávejte si na to pozor, je to opravdu velká a základní chyba v obchodní komunikaci. Chovejte se přátelsky a profesionálně.
Další tipy pro váš byznys
Video marketing se stal jedním z nejmocnějších nástrojů pro budování značky, získávání nových zákazníků a zvýšení prodejů. Díky rostoucí popularitě videí na sociálních sítích, jako je YouTube, Instagram nebo TikTok, se video stává nepostradatelnou součástí moderní marketingové strategie. Tento článek se zaměřuje na to, proč je video marketing...
Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?
Sociální sítě jsou nedílnou součástí našich životů i v roce 2024. Pojďme se podívat na základní statistiky sociálních sítí facebook a instagram v České republice. Je facebook mrtvý jak se o něm už několik let mluví?
Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.
Influencer marketing je jako randění - musíte najít toho pravého, kdo vás doplní a společně vytvoříte skvělý tým. Tak pojďme prozkoumat, jak najít tu správnou influencer duši pro vaši značku!