#42 Jak NEkomunikovat se zákazníky 2. díl.

23.01.2022

Minule jsme si říkali, jak může vypadat špatná komunikace v obchodním jednání mezi dvěma podnikateli, kteří navazují na obchodní spolupráci. Dneska si řekneme něco dalšího o komunikace se zákazníky.

Do obchodní komunikace v žádném případě nepatří osobní pocity. Uvedu příklad.

Zákazník si jde nakoupit do obchodu a při placení je na něj prodavačka nepříjemná. Odsekává na jeho dotazy, zvyšuje třeba hlas apod. 

Je to typický příklad toho jak NEkomunikovat se zákazníky. Nikdy ten kupující nesmí ani náznakem poznat, že máte špatný den, že jste naštvaný nebo tak něco. Ano jsme lidské bytosti, ale tyto problémy je třeba řešit mimo pracovní dobu. 

Nikdy nevíte, jestli ten zákazník, který se u vás necítil dobře neovlivní další zákazníky, kteří pak díky tomu nakoupí třeba u konkurence. Dávejte si na to pozor, je to opravdu velká a základní chyba v obchodní komunikaci. Chovejte se přátelsky a profesionálně.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.