Jaké jsou hlavní důvody spokojenosti zákazníků?

03.03.2023

Spokojenost zákazníků je velmi důležitá a může nám ukázat naše nedostatky či případně změnit celou marketingovou strategii, proto je nutné analyzovat jaké jsou hlavní důvody spokojenosti našich zákazníků. 

Kritéria spokojenosti zákazníků

  1. Nízká cena
  2. Flexibilní přístup
  3. Vysoká spolehlivost
  4. Ochota prodavačů (zákaznické péče)
  5. Široký sortiment
  6. Úzký sortiment (profilace na určitý typ)
  7. Pohodlné a jednoduché objednání
  8. Delší záruka

Tyto kritéria jsou velmi důležitá u spokojenosti zákazníků, nicméně nejsou to jediné věci, na které si musíte dát pozor. To jak zákazníci většinou uvažují a jaké je jejich cesta jsme si říkali v jednom z minulých článků


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  

Audio verze článku

pro web josefpajer.cz přečetl AI Tonda 


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...