Mystery shopping

12.12.2019
mystery shopping
mystery shopping

Pokud potřebujete zkontrolovat své zaměstnance existuje možnost mystery shoppingu (tajný zákazník). U velkých firem je tento kontrolní mechanismus velmi využívaný a zaměstnancům přidělává vrásky na čele.

Je to vlastně tajná kontrola své firmy v podobě zákazníka, který má předem jasně dané na jaké otázky se bude ptát, co si bude vybírat, co si koupí a posléze bude vyhodnocovat jeho návštěvu v obchodě nebo provozovně. Můžete tím získat zajímavé informace kde vaši zaměstnanci dělají chybu, jestli správně komunikují a zda prodávají vaše produkty nebo služby tím správným způsobem.

Mystery shopping si můžete objednat u specializovaných firem, která má pod sebou velké množství prověřených "shopperů" nebo oslovit marketéra, který vám mystery shopping provede s přesností a zkušeností z marketingu, což může být i výhoda, neboť marketér vidí více chyb a příležitostí jak vylepšit váš prodejní proces.

Kontrola zaměstnanců tady byla odjakživa a v různých způsobech. Určitě vám doporučujeme i v menší firmě, abyste si občas své zaměstnance zkontrolovaly, jak se říká důvěřuj, ale prověřuj. Může se stát, že zjistíte, že vám utíkají důležité prodeje i díky třeba menším chybičkám. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit. 


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...