Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
#NÁZOR Jaká je správná investice?

Zdravím, rozhodl sem se udělat čas od času článek o mém názoru na určité věci a témata. Tyto odstavce by měli sloužit hlavně k zamyšlení nad tématem správné investice.
Chci říci pár slov o tom jaká je podle mého názoru správná investice.
Spousta lidí má stále marnou představu v tom, že když si koupí nový oblek, nové auto, zajdou si do barber shopu nebo třeba na kosmetiku a vylepší tím svůj zevnějšek, tak jim to pomůže k práci. Je to jeden velký omyl, může vám to sice dodat sebevědomí, ale vaše znalosti a zkušenosti to nijak neovlivní.
To pozlátko pro širokou veřejnost je sice pěkné na pohled, ale je to skutečně tak důležité? Znám osobně třeba lidi, kteří jezdí ve starším autě, ale přitom jsou velmi bohatí jen svoje peníze investují do daleko důležitějších věcí než je potřeba uspokojit svoje ego v novém voze.
Osobně třeba u toho auta si myslím, že je to velmi špatná investice, většina lidí si bere nové nebo ojeté auto na splátky a zbytečně se zadluží jen, aby v očích veřejnosti získali nějaký kredit. Daleko důležitější je investovat do vzdělání a získání zkušeností.
Vašeho klienta nebude zajímat v jakém voze jezdíte, ale zda mu rychle, efektivně a za dobrou cenu vyřešíte jeho problém a to je skutečně důležité. A pokud někomu záleží na tom v čem jezdíte, tak je to první signál dát od tohoto klienta ruce pryč, protože to do budoucna nebude snadné jednání, díky tomu, že se zajímá spíš o pozlátko a ne o vyřešení hlavního problému.
Pokud se při investici musíte zadlužit, není to podle mě dobrá investice. Záleží o co vám jde primárně, jestli chcete ve společnosti vypadat dobře nebo jestli chcete být o krok vpředu před všemi ostatními díky vzdělání a zkušenostem.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...