#NÁZOR Jaká je správná investice?

07.07.2020
správná investice
správná investice

Zdravím, rozhodl sem se udělat čas od času článek o mém názoru na určité věci a témata. Tyto odstavce by měli sloužit hlavně k zamyšlení nad tématem správné investice.

Chci říci pár slov o tom jaká je podle mého názoru správná investice. 

Spousta lidí má stále marnou představu v tom, že když si koupí nový oblek, nové auto, zajdou si do barber shopu nebo třeba na kosmetiku a vylepší tím svůj zevnějšek, tak jim to pomůže k práci. Je to jeden velký omyl, může vám to sice dodat sebevědomí, ale vaše znalosti a zkušenosti to nijak neovlivní. 

To pozlátko pro širokou veřejnost je sice pěkné na pohled, ale je to skutečně tak důležité? Znám osobně třeba lidi, kteří jezdí ve starším autě, ale přitom jsou velmi bohatí jen svoje peníze investují do daleko důležitějších věcí než je potřeba uspokojit svoje ego v novém voze. 

Osobně třeba u toho auta si myslím, že je to velmi špatná investice, většina lidí si bere nové nebo ojeté auto na splátky a zbytečně se zadluží jen, aby v očích veřejnosti získali nějaký kredit. Daleko důležitější je investovat do vzdělání a získání zkušeností.

Vašeho klienta nebude zajímat v jakém voze jezdíte, ale zda mu rychle, efektivně a za dobrou cenu vyřešíte jeho problém a to je skutečně důležité. A pokud někomu záleží na tom v čem jezdíte, tak je to první signál dát od tohoto klienta ruce pryč, protože to do budoucna nebude snadné jednání, díky tomu, že se zajímá spíš o pozlátko a ne o vyřešení hlavního problému.

Pokud se při investici musíte zadlužit, není to podle mě dobrá investice. Záleží o co vám jde primárně, jestli chcete ve společnosti vypadat dobře nebo jestli chcete být o krok vpředu před všemi ostatními díky vzdělání a zkušenostem. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...