Rozdíly v sociálních sítích Facebook, Instagram a další

06.06.2020
rozdíly v sociálních sítích
rozdíly v sociálních sítích

Každá sociální síť je jiná a tak se k nim také musí přistupovat. Pokud máte více sociálních sítí, což byste měli mít, tak je potřeba obsah na ně přizpůsobit.

Facebook je stále velmi velmi používaná sociální síť a i když se postupně říká, že facebook je mrtvý a pomalu umírá, stále tady bude ještě hodně let a počty uživatelů na něm neustále rostou i v ČR. 

Na facebook lidé chodí se především pobavit, napsat si s přáteli a částečně se i něco dozvědět. Proto vaše příspěvky musí být přizpůsobeny tomuto obsahu. Dobře zde fungují příspěvky typu označ přítele pokud.... nebo krátká zábavná videa a v neposlední řadě i události a virální témata. 

Instagram je stále velmi rychle rostoucí sociální síť a je úplně jiná než facebook. Na instagramu jde hodně o audiovizuální podobu obsahu. Takže svoje fotky, videa, instastories, IGTV videa atd.. Lidé jsou zvědavý a doporučuje se na instagramu ukázat lidem pod pokličku vaší firmy, ukázat jim backstage, že jste také jenom lidé jako oni. Získávat si tím fanoušky, reagovat na komentáře (to platí i pro FB) a celkově budovat váš brand.

Ostatní sociální sítě jsou zase úplně jiné. Ale celkově facebook a instagram jsou momentálně s youtubem asi nejdůležitější.

Hodně používaná je i sociální síť LinkedIn. Která je hodně formální a příspěvky zde by měli být seriózní a úžitečné. Hodně se zde shromažďují specialisté na volné noze, firemní pracovníci a personalisté a také přímo firmy a živnostníci, ale i další.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.  


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...