Základy SEO: Titulky

02.02.2021
základy SEO, titulky
základy SEO, titulky

Když stavíte dům, musíte mít pevné základy. Stejné je tomu u eshopu, pokud chcete prodávat své produkty úspěšně musíte mít pevné základy SEO a jedním z těch základů jsou právě TITULKY a POPISKY produktů.

Obsah je pro webovou stránku asi nejdůležitější částí, stejně tak velmi důležité jsou  právě popisky a titulky. Titulek je součástí zdrojového kódu webové stránky a také se zobrazuje jako odkaz ve výsledku vyhledávání. Proto je tak důležitý. 

Díky titulku, dáváte jasně najevo vyhledávačům, o čem je vaše stránka. Cílíte tím také na uživatele, kteří vyhledávají. Díky titulku a popisku se rozhodují, zda váš web navštíví, pokud se jim váš titulek vůbec zobrazí. 

Základní prvky jak psát TITULKY:

  1. pro každou stránku jeden unikátní titulek
  2. pište přesně to co se na stránce nachází
  3. pište titulky lákavé a vybízejte k akci(kliknutí)
  4. pište kratší, ale výstižnější 

Díky správně nastaveným titulkům stránky, výrazně zvyšujete možnosti výsledku vyhledávání na váš konkrétní vyhledávací dotaz. 

O popiscích si řekneme někdy příště. 


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.   


Přečtěte si další zajímavé články

FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.

Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...

Generative Engine Optimization (GEO) je nová metoda optimalizace webového obsahu, která pomáhá zvýšit viditelnost stránek v generativních vyhledávačích, jako jsou BingChat, Google SGE nebo Perplexity.ai. Na rozdíl od tradičního SEO, které se zaměřuje na klíčová slova a odkazy, GEO přizpůsobuje obsah tak, aby byl lépe integrován do odpovědí...

Umělá inteligence (AI) je klíčovou technologií naší doby, která ovlivňuje nejen technologický vývoj, ale také ekonomiku, společnost a každodenní život. Jaké jsou jednotlivé úrovně tohoto vývoje a co nás může čekat v roce 2025 a dále? Tento článek popisuje pět klíčových úrovní vývoje umělé inteligence.

Správa sociálních sítí je jedním z nejdůležitějších prvků marketingové strategie každé firmy. Často se mě lidé ptají, kolik vlastně stojí profesionální správa sociálních sítí v České republice. Z mé zkušenosti i na základě dostupných informací na trhu se ceny mohou výrazně lišit v závislosti na různých faktorech, jako je rozsah služeb, zkušenosti...