#39 Co je behaviorální marketing?

23.10.2021

Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.

Pomocí tohoto druhu marketingu zjistíme analýzu nákupního procesu zákazníka a tím můžeme upravit formy oslovení, tedy zvolit například efektivnější řešení.

Analyzujeme tedy:

  • odkud k nám přišel
  • co vyhledává
  • na co kliká
  • kdy náš web opustil

Při správném použití behaviorálního marketingu, zjistíme například, jak co možná nejlépe nastavit reklamu a neplýtvat při tom penězi. 


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.