#39 Co je behaviorální marketing?

23.10.2021

Behaviorální marketing se zabývá analýzou nákupního procesu zákazníka.

Pomocí tohoto druhu marketingu zjistíme analýzu nákupního procesu zákazníka a tím můžeme upravit formy oslovení, tedy zvolit například efektivnější řešení.

Analyzujeme tedy:

  • odkud k nám přišel
  • co vyhledává
  • na co kliká
  • kdy náš web opustil

Při správném použití behaviorálního marketingu, zjistíme například, jak co možná nejlépe nastavit reklamu a neplýtvat při tom penězi. 


Další tipy pro váš byznys

Obsahový marketing je klíčovou součástí digitální strategie každé moderní firmy. Kvalitní obsah nejen přitahuje nové zákazníky, ale také posiluje důvěryhodnost značky a buduje vztah s publikem. Ale jak zajistit, aby váš obsah skutečně rezonoval s vašimi cílovými zákazníky?

Podnikání je vzrušující cesta plná příležitostí, ale také nástrah. Přestože se každý podnikatel snaží uspět, existují určité faktory, které mohou vést k neúspěchu. Zde jsou čtyři hlavní důvody, proč vaše podnikání může selhat.