Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
#43 Co je Channel Neutral Planning?

Plánujete někdy nějaké kampaně? Nějaký projekt? Tak v tom vám channel neutral planning může velmi výrazně pomoci.
Jedná se prakticky o správný postup při plánování.
První je CÍL, kde si určíme otázky proč to budeme dělat, pro koho to budeme dělat a za jakým účelem.
Druhá část je STRATEGIE, kde si odpovíme na otázky jak to budeme dělat, za jak dlouho apod..
Třetí část je PROSTŘEDEK, kde si řekneme za kolik to bude, čím atd... U prostředků se jedná třeba jestli to bude placená reklama nebo to bude landing page, zkrátka čím splníme ten cíl.
Další tipy pro váš byznys
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.
Správný příspěvek by měl vyvolávat emoce a existují tři druhy, emocí či stavů, které když dokážete dostat do příspěvků, je velká pravděpodobnost, že bude hodně sledované a získá velký projevený zájem. Správa sociálních sítí je velmi komplexní věc, která vám může pomoci získávat své věrné fanoušky.
#55 Co znamená zkratka KPI?
KPI je zkratka pro Key Performance Indicator, což je měřítko výkonnosti, které se používá k hodnocení úspěšnosti dosahování cílů a strategií v podnikání, marketingu nebo jiných oblastech. KPI jsou specifické ukazatele, které pomáhají posuzovat úspěšnost a výkon v určité oblasti.
V posledních měsících můžete často slýchat řeči typu: facebook je mrtvý, na facebooku už nikdo není atd...
Pokud vytvoříte příspěvek na facebooku, na který potřebujete rychle získat projevený zájem, tedy lajky, komentáře či sdílení. Je nutné tento příspěvek sdílet do tématických a příbuzných skupin. K popisku sdíleného příspěvku přidejte otázku.