#43 Co je Channel Neutral Planning?

23.02.2022

Plánujete někdy nějaké kampaně? Nějaký projekt? Tak v tom vám channel neutral planning může velmi výrazně pomoci.

Jedná se prakticky o správný postup při plánování. 

První je CÍL, kde si určíme otázky proč to budeme dělat, pro koho to budeme dělat a za jakým účelem. 

Druhá část je STRATEGIE, kde si odpovíme na otázky jak to budeme dělat, za jak dlouho apod..

Třetí část je PROSTŘEDEK, kde si řekneme za kolik to bude, čím atd... U prostředků se jedná třeba jestli to bude placená reklama nebo to bude landing page, zkrátka čím splníme ten cíl.


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.