Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...
#43 Co je Channel Neutral Planning?

Plánujete někdy nějaké kampaně? Nějaký projekt? Tak v tom vám channel neutral planning může velmi výrazně pomoci.
Jedná se prakticky o správný postup při plánování.
První je CÍL, kde si určíme otázky proč to budeme dělat, pro koho to budeme dělat a za jakým účelem.
Druhá část je STRATEGIE, kde si odpovíme na otázky jak to budeme dělat, za jak dlouho apod..
Třetí část je PROSTŘEDEK, kde si řekneme za kolik to bude, čím atd... U prostředků se jedná třeba jestli to bude placená reklama nebo to bude landing page, zkrátka čím splníme ten cíl.
Další tipy pro váš byznys
#61 Co znamená výraz Daily Reach?
Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.
Na Instagramu existují několik typů hashtagů, z nichž nejčastější jsou:
#59 Jak změnit písmo v Instagramu?
Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.
Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku.
Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.