#27 Co to je konverze a konverzní poměr?

23.10.2020

Měření konverze a konverzního poměru vám ukáže jasné výsledky o tom, jaký je zájem od uživatelů. Co ale je vlastně tak konverze a konverzní poměr?

Konverze je ukazatel kolik lidí provedlo námi požadovanou akci například nákup na webu nebo třeba přihlášení k odběru novinek atd..

Konverzní poměr se vypočítá: počet konverzí / počet návštěvníků webu * 100

Výsledné procento může být různé, ale obecně se uvádí, pokud je pod 1% tak jde o velmi špatný výsledek.


Další tipy pro váš byznys

Video obsah je stále více a více oblíbenou formou digitálního obsahu a to z dobrého důvodu. Videomarketing se stává klíčovým prvkem v digitálním marketingu a to hlavně díky své schopnosti oslovit publikum a získat jeho pozornost. V dnešní době, kdy je internet plný obsahu, je těžké získat pozornost zákazníků, ale video obsah dokáže přilákat zrak a...

Daily reach je počet jednotlivců, kteří se stali publikem reklamy nebo komunikace v průběhu jednoho dne. To se měří v online prostředí, například na sociálních sítích, a je to ukazatel úspěšnosti marketingu nebo komunikace.

Pokud jste již u někoho viděli netradiční font písma u instagramového příspěvku. Tak jste viděli dobře, je to totiž možné. Řekneme si jak.

Facebook skupina je další skvělá forma interakce s vašimi fanoušky. Můžete s nimi diskutovat, vytvářet ankety, sdílet příspěvky, zajímavosti a mnoho dalšího. Pokud jste ve skupině správce, vidíte také u každého příspěvku jeho přehledy. Je tam modře napsáno zobrazit přehledy.