Získávání nových zákazníků je jeden z nejčastějších problémů každého podnikání – ať už nabízíte marketingové služby, řemeslné práce, konzultace nebo produkty.
Content marketing krok za krokem

O tom, že obsah je velmi důležitý jsem již psal v článku content is king. Nyní si ukážeme krok za krokem jak začít s obsahovým marketingem.
- Určení cílů
- Vytvoření svého zákazníka
- Určení strategie
- Prozkoumání konkurence
- Udělejte si audit vašeho současného stavu
- Plánujte
- Využívejte výzvy k akci
- Pište zajímavý obsah s příběhem
- Nepomlouvejte konkurenci
- Omezte slova jako NEJ-
- V jednoduchosti je síla, takový obsah dělejte
- Vyslechněte své zákazníky
- Propojujte obsahy, sociální sítě + blog atd..
- Svoje příspěvky propagujte, sdílením i placenou reklamou
- Sledujte statistiky a vyhodnocujte
- Tvořte hodně obsahu, ale kvalitního
- U videí dávejte i titulky
- Témata rozdělte na menší části
- Nezapomínejte na správné zarovnání textu
- Krátké odstavce
- Označujte u příspěvků místo nebo osoby
- Zpětně kontrolujte obsah i příspěvky
- Využívejte obrázky
- Uvádějte příklady
a další...
Využívejte těchto kroků k vylepšení a nastavení vašeho obsahu. V případě, že nevíte jaké příspěvky na sociální sítě vytvářet podívejte se na můj článek Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě.
S podrobným nastavením obsahového (content) marketingu vám mohu pomoci ve své službě Tvorba obsahu. Kde společně projdeme podrobněji tyto kroky a vymyslíme zajímavé obsahy pro váš web, sociální sítě a jiné.
Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.
Přečtěte si další zajímavé články
Všichni se ženeme za prvními pozicemi na Googlu, ale co když ti řeknu, že existuje jiný způsob, jak přivést tisíce lidí na tvůj web – bez ohledu na SEO pozice?
Řeč je o Google Discover – chytrém obsahu, který Google doporučuje uživatelům přímo v jejich mobilním feedu.
Pokud chcete, aby váš web nezapadl ve výsledcích vyhledávání – a hlavně aby byl připraven na nástup AI ve vyhledávání – je na čase zaměřit se na strukturovaná data. Konkrétně na formát JSON-LD, který dnes Google a další vyhledávače jednoznačně preferují.
Google začíná zobrazovat odpovědi od umělé inteligence přímo ve vyhledávání. Co to znamená pro podnikatele a majitele webů?
Jak využít FOMO v marketingu
FOMO – zkratka pro Fear of Missing Out, tedy "strach z promeškání" – je silná emoce, která motivuje lidi k rychlému rozhodnutí. V marketingu se FOMO využívá k tomu, aby zákazník cítil, že pokud nejedná teď hned, přijde o něco výjimečného.
Marketing nemusí stát tisíce, aby fungoval. Ve skutečnosti může malá, dobře promyšlená mikrokampaň přinést překvapivě silné výsledky. Pokud jste začínající podnikatel, freelancer nebo majitel malého e-shopu, právě mikrokampaň vám může pomoci rychle otestovat nápad, přivést nové zákazníky nebo zvýšit zájem o konkrétní produkt. V tomto článku...