Top 20 ideálních příspěvků na sociální sítě

01.01.2020
ideální příspěvky na sociální sítě
ideální příspěvky na sociální sítě

Rádi byste využívali sociální sítě naplno, ale dochází vám kreativita a nápady co vlastně dávat na svojí stránku na facebooku?

Mám pro vás top 20 zaručených příspěvků, které dělají ty největší firmy a manažeři sociálních sítí a opravdu fungují.

  1. před a po
  2. krátký video tip
  3. zábavné meme
  4. stylizovaný obrázek
  5. infografika
  6. vyřešení problému
  7. věděl jsi že?
  8. mohl bys?
  9. virální video
  10. soutěže
  11. sdílet vděčnost 
  12. udělat anketu
  13. tohle nebo tamto
  14. vyplň prázdné místo
  15. zapojte státní svátek
  16. zábavný fakt
  17. chtěl bys raději
  18. inspirující citát
  19. trendy událost
  20. video oznámení

a mnoho dalších...


Tohle je jen pár vybraných ukázkových příspěvků jaké lze na sociální sítě dávat. Jsou to jen tipy, které je potřeba doplnit o kvalitní text, obrázek, gif nebo video. 

Příspěvky si vytvořte dopředu a některé přidávejte pravidelně a některé mimořádně v určité dny. Více informací o sociálních sítích najdete v krátkých tipech a nebo v článcích tady na webu v menu blog.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit. 

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI 


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...