Content is King!

10.10.2019
content marketing
content marketing

Kvalitní obsah na webu je obrovsky důležitý, ale jen málo firem a podnikatelů takový kvalitní obsah tvoří. Proč tomu tak je?

Spousta firem nemá předem připravený marketingový plán a tím ani publikační, což je velká chyba a tím také upadá kvalitní obsah na webu nebo na sociálních sítích. Podniky si často myslí, že není důležité tvořit pravidelný obsah a raději svoje peníze, které mají na marketing vloží do často pochybných marketingových agentur, které jim tvoří PPC reklamy. Tím pro ně marketing končí a má to asi podobný efekt jako vyhodit peníze do kanálu.

Neříkám, že PPC reklamy jsou zbytečné, to ne, ale je to pouze jedna část marketingu, která když nejsou správně nastaveny další části marketingu moc nemá smysl. Content neboli obsah pomáhá tvořit nové konverze, pomáhá zvyšovat důvěryhodnost firmy, pomáhá se SEO atd... je zkrátka nedílnou součástí každé prezentace.

Piště pravidelně blog, vydávejte videa, spravujte sociální sítě a tvořte kvalitní příspěvky (informační, zábavné, vzdělávací, soutěžní atd..) můžete třeba dělat podcasty nebo spousty dalšího obsahu, který vašim zákazníkům pomáhá, získají díky němu zajímavé informace a začínají vám důvěřovat a pravidelně sledovat, čímž se mohou stát budoucími zákazníky. Rozhodně kvalitní content(obsah) nepodceňujte a tvořte ho!

Při tvoření dodržujte pravidelnost a nepodléhejte panice, když ze začátku nebude mít takové dosahy a sledovanost, pokud dodržíte pravidelnost, tak to časem půjde nahoru a příliv nových fanoušků a zákazníků na sebe nenechá dlouho čekat.


Potřebujete pomoci s marketingem? Jste na správném místě. Mohu pro vás tvořit příspěvky na sociální sítě, pomáhat pomocí marketingových konzultací nebo nastavit propagaci na sociální sítě. Stačí napsat email nebo mě kontaktujte pomocí facebook stránky. Budu se těšit.    

Audio verze článku

*pro web josefpajer.cz přečetlo AI  


Přečtěte si další zajímavé články

LinkedIn je silná platforma pro profesionální networking a budování značky. Zvýšení angažovanosti na LinkedIn může vést k většímu dosahu, lepším obchodním příležitostem a silnějším vztahům s vaším publikem. V tomto článku se podíváme na osvědčené strategie, které vám pomohou zvýšit angažovanost na této platformě.

Umělá inteligence (AI) se stává nepostradatelným nástrojem v digitálním marketingu. Její schopnosti přinášejí nové možnosti pro personalizaci, efektivitu a přesnost marketingových kampaní. V tomto článku prozkoumáme, jak může AI revolucionalizovat váš marketingový přístup.

Nativní reklama je forma online reklamy, která se snaží vypadat jako běžný obsah na stránce, na které je umístěna, aby byla méně rušivá pro uživatele. Tyto reklamy jsou obvykle formou příspěvku na sociálních sítích, článku v blogu nebo videa na YouTube a jsou navrženy tak, aby přirozeně integrovaly reklamní sdělení do obsahu.

PNO (podíl nákladů na obratu) je ukazatel, který určuje, jaký procentuální podíl nákladů tvoří výdaje spojené s provozem a výrobou v porovnání s celkovým obratem firmy. Je to důležitý ukazatel pro finanční řízení a hodnocení efektivnosti podnikání.

UTM (Urchin Tracking Module) parametry jsou kódy, které se přidávají na konci URL adresy, aby se mohl sledovat počet návštěv a konverzí na webových stránkách, které souvisejí s určitou marketingovou kampaní. Tyto parametry umožňují spojit návštěvy na webu s konkrétními kampaněmi a jejich zdroji, což umožňuje měřit úspěšnost kampaní a...