#58 Ideální délka popisku u instagramového postu

23.05.2023

Instagramový příspěvek má určitá omezení, která jsou o něco přísnější jak na facebooku

Délka instagramového postu je 2200 znaků, což je asi 400 slov.

Prvních 𝟭𝟮𝟱 znaků se zobrazuje u popisku příspěvku ihned (i s názvem profilu) až pak je tlačítko číst dále, které vám ukáže zbytek popisku. 


Další tipy pro váš byznys

Chcete zaujmout své publikum na sociálních sítích a dosáhnout vysoké konverze? V tom případě je čas ponořit se do tajů algoritmů sociálních sítí. Nebojte se, nebudeme se ztrácet v technických detailech - dnes se podíváme na praktické tipy, jak algoritmy využít ve svůj prospěch!


UGC, což je zkratka pro "User-Generated Content" (obsah vytvořený uživatelem), označuje jakýkoli typ obsahu - jako jsou videa, blogy, diskusní fóra, příspěvky na sociálních médiích, fotografie a další multimediální soubory - který je vytvořen a sdílen konečnými uživateli internetu místo tradičních vydavatelů nebo mediálních producentů. UGC je...

1. Umělá Inteligence a Personalizace: Umělá inteligence (AI) se stává páteří emailového marketingu, umožňující vytvářet hluboce personalizovaný obsah. AI analyzuje chování zákazníků, což umožňuje firmám posílat hyper-cílené a relevantní emaily. Tyto inteligentní kampaně nejen zvyšují angažovanost, ale také významně obohacují zákaznickou zkušenost.

A/B testování, také známé jako split testing, je marketingová metoda, která porovnává dvě verze webu nebo jiného materiálu, aby zjistila, která lépe splňuje určitý cíl. Tato metoda je široce používána v digitálním marketingu a UX designu, ale její aplikace mohou být také nalezeny v ostatních oblastech, jako je e-mail marketing nebo sociální média.